Ekspert zmiażdżył kampanię Koroniewskiej i Dowbora
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor wzięli udział w kampanii marki piwa, która "przeszła na TY" z Bankami Żywności. Chociaż dzięki temu do potrzebujących trafi 5 milionów posiłków, ten fakt nie spodobał się wszystkim. Część internautów nie szczędziła pod adresem kampanii gorzkich słów.
Podobne zdanie w tej kwestii ma Robert Rutkowski, certyfikowany psychoterapeuta uzależnień, szkoleniowiec w obszarze umiejętności psychologicznych, wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu, autor książek psychologicznych. W rozmowie z ShowNews.pl nie potrafił ukryć swojego wzburzenia.
Są różnego rodzaju kampanie reklamowe – są kampanie mniej moralne, bardziej przyswajalne, bardziej akceptowalne. Ta jest jedną z najbardziej obrzydliwych, jakie w życiu swoim spotkałem. To jest obrzydliwość na jakby każdej płaszczyźnie. Naprawdę trudno sobie wyobrazić, że ktoś wpadł na taki pomysł. Reakcje ludzi pokazują, że nie są oni aż tak głupi, jak się niektórym wydaje, bo mają resztki jakiejś moralności i świadomości tego, co jest dobre a co złe - komentował Robert Rutkowski w rozmowie z ShowNews.pl.
Joanna Koroniewska tłumaczy się z kampanii
Głos na wspomniany temat zabrała też Joanna Koroniewska, która zdradziła, dlaczego razem z mężem wzięli udział w kampanii.
Zacznijmy od tego, że jest to gigantyczna kampania społeczna, mająca wspierać Banki Żywności. 5 milionów posiłków dla potrzebujących! I tylko dlatego wzięliśmy w niej udział. Dla nas aspekt pomocowy był kluczowy w podjęciu decyzji. Mamy jednak wrażenie, że chyba niektórzy nie zdają sobie sprawy, że na taki cel trzeba wydać gigantyczne środki. Tak to działa. Bez dużych marek takie akcje po prostu nie miałyby miejsca i wiele bardzo przydatnych inicjatyw na świecie by nigdy nie miało miejsca - mówiła w rozmowie z Pudelkiem.
Dodała, że razem z Maciejem Dowborem, przeznaczą część swojego wynagrodzenia na wsparcie Banków Żywności.
W tym przypadku marka zainicjowała akcję, zaprosiła nas do współpracy, a my ją wsparliśmy. Wszystkie nasze działania są zgodne z prawem. A my przede wszystkim zachęcamy do wspierania Banków Żywności! Zresztą sami cześć naszego wynagrodzenia przeznaczymy na ten właśnie cel. Nie chcieliśmy się tym chwalić, bo nie o to nam chodzi. Często działaliśmy charytatywnie po cichu, bez chwalenia się ile na to wydajemy naszych pieniędzy. Ale skoro tym razem pewne środowiska wywierają na nas presję, to proszę bardzo… Możemy się chwalić! Bardzo ważne jest to, że wartość pomocy, jaką deklaruje marka, nie ma żadnego związku ze sprzedażą!
Przekonują Was te tłumaczenia?
Powiedz nam, co o tym myślisz i zostaw komentarz. Szanujemy każde zdanie i zachęcamy do dyskusji. Pamiętaj tylko, żeby nikogo nie obrażać!
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź ShowNews.pl codziennie. Obserwuj ShowNews.pl
Polub ShowNews.pl na Facebooku i bądź na bieżąco z najnowszymi plotkami ze świata show-biznesu!
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Roksana Węgiel już rozgogala się za granicą! Dopiero co była w szpitalu | FOTO
- Piotr Mróz wystawił piękną klatę na mróz. Najlepsza sylwetka polskiego show biznesu?
- Chory na raka gwiazdor TVN błaga fanów o pomoc. Nie ma pieniędzy na leczenie
- Prawie nikt nie przyszedł na pogrzeb Jerzego Molgi! Serce kraje się na ten widok